www.magd-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 24 листопада 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Магдалинівський район >>
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації
Версія для друку Написати листа
Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації, що утворюється її головою, є підзвітним і підконтрольним голові районної державної адміністрації та Головному управлінню праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

Управління соціального захисту населення працює щодня:
понеділок – четвер з 8.00 до 17.00
п’ятниця – з 8.00 до 16.00
обідня перерва з 12.00 до 13.00
Єдина приймальня працює без обідньої перерви.

Згідно штатного розпису на 01.04.2017 року в управлінні працює 37 працівників: фактично – 34; 3 вакантних місця, з них 1 – на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
Холодна Валентина Миколаївна
Начальник управління
2-15-95
Лобко Тетяна Павлівна
Заступник начальника управління
2-15-92
Завийборода Анна Миколаївна
Заступник начальника управління – начальник відділу з питань праці та правового забезпечення
2-15-92
Гнідаш Зоя Василівна
Начальник відділу з виплати соціальних допомог та програмно-технічного забезпечення
2-15-92
Майданна Аліна Станіславівна
Начальник відділу прийняття рішень про призначення всіх видів соціальної допомоги
2-15-92
Коваль Ніна Володимирівна
Начальник відділу персоніфікованого обліку пільг
2-15-91
Щегельська Валентина Володимирівна
Начальник відділу організації бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення – головний бухгалтер
2-80-56
Кабаченко Ольга Іванівна
Начальник відділу прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги
2-15-91
Лигун Любов Миколаївна
Начальник відділу соціального захисту інвалідів, ветеранів та чорнобильців
2-15-91


ГРАФІК
особистого прийому громадян посадовими особами управління соціального захисту населення Магдалинівської РДА

№ з/п
П.І.Б.
Посада
День прийому
1
ХОЛОДНА
Валентина
Миколаївна
Начальник управління соціального захисту населення
Понеділок
з 11.00 – 17.00
2
ЛОБКО Тетяна ПавлівнаЗаступник начальника управління
Вівторок
з 8.00 – 17.00
3
ЗАВИЙБОРОДА Анна МиколаївнаЗаступник начальника управління – начальник відділу з питань праці та соціально-трудових відносин
Середа
з 8.00 – 17.00
Відділ з питань праці та правового забезпечення

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

1. Реалізує державну політику з питань оплати, нормування праці, соціального захисту працюючих, зайнятих на роботах з несприятливими умовами праці на підприємствах, охорони праці та запобігання нещасним випадкам невиробничого характеру.
2. Здійснює державний контроль за додержанням законодавства про працю та охорону праці на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності, вимагає усунення виявлених вимог.
3. Здійснює аналіз стану погашення заборгованості по заробітній платі на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності.
4. Здійснює аналіз травматизму на виробництві та в побуті.
5. Аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на території району, стан справ з укладенням колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях.
6. Здійснює заходи оздоровлення дітей в закладах оздоровлення та відпочинку.
7. Займається видачею посвідчень дітям та батькам з багатодітних сімей.
8. Організовує професійну адаптацію учасників антитерористичної операції.
Відділ з виплати соціальних допомог та програмно-технічного забезпечення
Основні завдання:

1. Забезпечення виконання чинного законодавства з питань соціального захисту малозабезпечених сімей та одиноких непрацездатних громадян, дітей – сиріт, одиноких, багатодітних матерів, інвалідів з дитинства та дітей – інвалідів.
2. Перевірка правильності нарахувань всіх видів соціальної допомоги.
3. Опрацювання особових справ одержувачів усіх видів соціальної допомоги в електронному вигляді.
4. Відкриття особових рахунків одержувачів усіх видів соціальної допомоги та обробка існуючих.
5. Формування виплатної бази та направлення її до виплатного центру, підготовка даних для заявок на фінансування усіх видів соціальної допомоги.
6. Формування відомостей нових та знятих нарахувань по кожному виду соціальної допомоги.
7. Формування та перевірка виплатних відомостей для проведення готівкових та безготівкових виплат, та передача їх до банківських установ, поштових відділень .
8. Розгляд заяв та скарг з питань, що належать до компетенції відділу.
9. Взаємодія з сільськими радами, установами та організаціями з питань виплати або переплати соціальної допомоги.
10. Щорічне проведення інвентаризації особових рахунків одержувачів допомоги.
11.Формування звіту про нарахування єдиного внеску на загальнообовязкове державне пенсійне страхування,за деякі категорії застраховангих осіб.
12.Оновлення всих програмних комплексів управління, встановлення нового програмного забезпечення.
13.Формування відомостей на банки по всих видах соціальних допомог,
14.Формування та шифрування відомостей для верифікації соціальних допомог.

Відділ прийняття рішень про призначення всіх видів соціальної допомоги

Основні завдання:

1. Забезпечення виконання чинного законодавства з питань соціального захисту малозабезпечених сімей, дітей – сиріт, одиноких матерів, , інвалідів з дитинства та дітей – інвалідів.
2. Опрацювання прийнятих заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги (перевірка повноти наданого комплекту документів, реєстрація їх у відповідному журналі, формування особової справи) .
3. Формування електронної бази даних отримувачів допомоги.
4. Розрахунок розмірів допомог та визначення термінів надання усіх видів соціальної допомоги.
5 Перевірка правильності нарахувань усіх видів соціальної допомоги.
6. Розгляд заяв та скарг з питань, що належать до компетенції відділу.
7.Взаємодія з підприємствами які надають житлово – комунальні послуги.
8.Надання методичної допомоги відповідним структурним підрозділам державних органів.
9.Взаємодія з сільськими радами з питань надання соціальної допомоги.
Відділ персоніфікованого обліку пільг

Основні завдання:

1. Забезпечення соціального захисту населення шляхом надання пільг на житлово – комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
2. Забезпечення, у межах своїх повноважень, дотримання чинного законодавства щодо надання пільг населенню.
3. Збирання, обробка та узагальнення інформації про стан надання та фінансування призначених пільг згідно з чинним законодавством.
4. Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню пільг.
5. Взаємодія з органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, державними і громадськими організаціями і вирішенні питань надання населенню пільг та організації персоніфікованого обліку отримувачів пільг за їх видами.
6.Надання консультативно – правової допомоги підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності з питань персоніфікованого обліку та надання населенню пільг.
7. Створення і забезпечення функціонування Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової карти.
8. Організація та забезпечення електронного обміну інформацією про одержувачів пільгових послуг між підприємствами – надавачами житлово – комунальних послуг та управлінням за допомогою програми «АРМ – ЄДАРП - підприємство».
9. Організація і проведення консультацій, розгляд звернень громадян, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вжиття відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.
10. Інформування населення з питань, що належать до компетенції управління через засоби масової інформації.

Відділ організації бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення – головний бухгалтер

Основні завдання:

1. Виконання завдань, що покладені на управління як на головних розпорядників коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення.
2. Організація бухгалтерського обліку та господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління.
3. Розробка та впровадженя заходів щодо дотримання фінансової дисципліни.
4. Здійснення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності управління.
5. Здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, отриманих розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.
Відділ прийому громадян з питань надання усіх видів соціальної допомоги

Основні завдання:

1. Забезпечення виконання чинного законодавства з питань соціального захисту малозабезпечених сімей та одиноких непрацездатних громадян, дітей – сиріт, одиноких, багатодітних матерів, інвалідів з дитинства та дітей – інвалідів.
2. Інформування населення з питань, що належать до компетенції відділу через засоби масової інформації.
3. Надання консультацій та роз’яснень нормативно - правових актів громадянам, що звернулися на прийом, визначення права заявника на призначення усіх видів соціальної допомоги.
4. Прийом документів щодо надання всіх видів допомоги за єдиною заявою, оформлення прийнятих документів, формування особових справ одержувачів допомоги згідно чинного законодавства.
5. Розгляд заяв та скарг з питань, що належать до компетенції відділу.
6. Формування пакету документів на розгляд комісії з питань, пов'язаних з наданням населенню соціальної допомоги та житлових субси­дій..
7. Взаємодія з підприємствами які надають житлово - комунальні послуги.
8. Надання методичної допомоги відповідним структурним підрозділам державних органів.
9. Взаємодія з сільськими радами з питань надання соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
10. Щорічне проведення інвентаризації особових справ одержувачів допомоги.

Відділ соціального захисту інвалідів, ветеранів та чорнобильців

Основні завдання:
1. Виконання завдань, що покладені на управління як на головних розпорядників коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення.
2. Здійснення державної політики у сфері надання державних соціальних допомог незахищеним верствам населення згідно діючого законодавства.
3. Проведення аналізу стану здійснення комплексних програм, заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, інвалідів, ветеранів війни та праці.
4.Формування банку даних інвалідів за категоріями.
5. Забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.
6. Бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку.
7. Забезпечує працевлаштування інвалідів, сприяє здобуття ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям.
8. Здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам війни, громадянам постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.
9. Організовує надання технічних засобів реабілітації, санаторно-курортного лікування відповідних категорій.
10. Комплектує особові справи та формує особові справи.
11. Проводить у разі потреби влаштування до будинків інтернатів громадян похилого віку та інвалідів.
12. Організовує та приймає документи для оформлення матеріальної допомоги.
13. Проводить роботу із транспортними справами інвалідів.

Сектор кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян

Основні завдання:

1. Документування діяльності управління.
2. Оперативно-організаційна робота.
3. Приймання, облік, реєстрація вхідних та вихідних документів.
4. Інформаційно-довідкове обслуговування.
5. Розробка та подання в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни.
6. Оперативний розшук та зберігання документної інформації.
7. Контроль якості підготовки, правильності складання, погодження та затвердження документів, що подаються на підпис керівництву.
8. Організація підготовки, прийняття рішень та доведення їх до безпосередніх виконавців.
9. Здійснення оперативного зв’язку зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності управління.
10. Ведення реєстації прийому громадян начальником управління.
11. Видання направлень на МСЕК.
12. Організація друкарського виготовлення, копіювання і тиражування документів.
13. Використання ПК як засобу автоматизації документаційного забезпечення управління.
14. Відповідає за приймання та передачу електронної пошти.
15. Відовідає за отримання документів з райдержадміністрації та районної ради, контролює терміни виконаня.
16. Удосконалює форми і методи роботи з документами в управлінні, з урахуванням використання організаційної техніки і ПК.
17. Забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи та державної служби управління, узагальнює практику роботи з кадрами, вносить начальнику управління пропозиції щодо її вдосконалення.
18. Розробка річних планів роботи з кадрами, визначення щорічної та перспективної потреби в кадрах, забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, а також організація регулярного навчання працівників.
19. Ведення встановленої звітно-облікової документації.
20. Ведення реєстрації наказів начальника управління.
21. Проведення роботи з резервом кадрів управління, а також здійснення організаційно-методичного формування кадрового резерву, внесення начальнику управління пропозиції щодо вдосконалення практики формування кадрового резерву.
22. Здійснення заходи щодо організації конкурсного відбору.
23. Підготовка матеріалів про призначення на посади та звільняє з посад працівників управління.
24. Оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових книжок.
25. Обчислення стажу роботи та державної служби, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіку щорічних відпусток працівників управління.
26. Підготовка документів щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам.
27. Здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників.
28. Оформлення і видача службових посвідченнь та довідок з місця роботи працівників.
29. Здійснення контролю в управлінні за дотриманням Закону України «Про державну службу» та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби.
30. Здійснює організаційних заходів щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів сім'ї (декларування доходів).
31. Проводення іншої роботи, пов'язаної із застосування законодавства про працю та державну службу.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор