www.magd-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 16 грудня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Магдалинівський район >> Бюджет району
Інформація про підсумки виконання бюджету району й районного бюджету за січень – серпень 2017 року
Версія для друку Написати листа
ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки виконання бюджету району й районного бюджету
за січень – серпень 2017 року

Проаналізувавши стан виконання місцевих бюджетів району слід відмітити, що зведений бюджет району по доходах за січень - серпень 2017 року виконано в сумі 249 127,9 тис.грн., або на 106,8 відсотка планових показників на січень - серпень 2017 року (233 369,9 тис.грн.).
Власні доходи загального фонду бюджету району виконано в обсязі 70 090,2 тис.грн., що становить 113,1 відсотка планових показників (61 977,8 тис.грн.). Порівняно з аналогічним періодом 2016 року в цілому по району збільшення надходжень до місцевих бюджетів становить 16 546,4 тис.грн., або більше в 30,9 відсотки.
До районного бюджету надійшло власних доходів по загальному фонду 36 976,0 тис.грн., що становить 116,3 відсотка планових показників (31 787,7 тис.грн.).
З 23 бюджетів виконання дохідної частини без урахування трансфертів за січень - серпень 2017 року забезпечили Магдалинівський районний бюджет, Магдалинівський селищний та 14 сільських бюджетів.
По податку та збору на доходи фізичних осіб до районного бюджету надійшло 36 445,8 тис.грн., при плані 31 723,2 тис.грн., або 114,9 відсотків.
При співставленні фактичних надходжень податку на доходи фізичних осіб за січень - серпень 2017 року з фактичними надходженнями за січень - серпень 2016 року, спостерігається збільшення обсягу надходжень на 12 013,0 тис.грн., за рахунок підвищення розміру мінімальної заробітної плати щомісячні обсяги надходжень від сплати (перерахування) ПДФО до бюджету району зросли в 1,5 рази.
Надходження податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності за січень – серпень 2017 року складають 54,7 тис.грн., при плані 71,1 тис.грн., або 76,9 відсотки. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 20,7 тис.грн., або на 27,4 відсотки.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) надійшло 1,5 тис.грн. Платником є ДП "Новомосковське лісове господарство", яке здійснює роботи з вирубки лісових ресурсів на території Заплавської, Котовської та Чернеччинської сільських рад.
Надходження акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) за січень – серпень 2017 року складають 417,3 тис.грн., при плані 299,4 тис.грн., або 139,4 відсотки.
Надходження акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) за січень - серпень 2017 року складають 1529,1 тис.грн., при плані 1138,3 тис.грн., та становить 134,3 відсотки.
Надходження акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за січень - серпень 2017 року складають 785,4 тис.грн., що менше на 598,4 тис.грн., та становить 56,8 відсотків планових показників (1 383,8 тис.грн.), за рахунок скасування з 01.01.2017 року акцизного податку з роздрібного продажу пального - не оподатковується акцизним податком пальне, відпущене через АЗС/АГЗС (фізичний відпуск). При цьому збільшуються ставки акцизного податку на пальне для виробників, імпортерів та осіб, що реалізують пальне (для останніх - при перевищенні обсягів реалізації над обсягами придбання).
Фактичні надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачені фізичними та юридичними особами, власниками об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, за січень - серпень 2017 року складають 609,3 тис.грн., що на 22,0 відсотки більше планових показників (499,3 тис.грн.). Збільшення обсягу надходжень зумовлено розширенням бази оподаткування як житлової, так і нежитлової нерухомості та збільшенням кількості платників.
Слід зазначити, що органами місцевого самоврядування були ухвалені рішення, щодо встановлення ставок з податку на нерухомість у таких межах:
- для житлової нерухомості - від 0,05% до 2% розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;
- для нежитлової нерухомості - від 0,01% до 1% розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.
По земельному податку та орендній платі за землю, сплаченого фізичними та юридичними особами за січень – серпень 2017 року, надходження складають 16 663,7 тис.грн., що на 2,5 відсотки більше планових показників за січень - серпень 2017 року (16 253,2 тис.грн.). В порівнянні з аналогічним періодом минулого року (15 613,0 тис.грн), земельного податку надійшло на 1 050,7 тис.грн. більше, або на Ошибка! Ошибка связи.6,7 відсотка. Збільшення обсягу надходжень відбулося за рахунок проведення індексації нормативно-грошової оцінки земель на коефіцієнт 1,433, а для сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ), а також земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ – на коефіцієнт 1,1.
Крім того, органами місцевого самоврядування в січні 2017 року були переглянуті ставки податку за земельні ділянки, нормативно – грошову оцінку яких проведено, шляхом внесення змін до діючих рішень про встановлення ставок земельного податку у розмірі від 0,3 до 1 відсотка, які будуть діяти у 2017 році.
Єдиного податку з юридичних та фізичних осіб за січень – серпень 2017 року надійшло 4 811,3 тис.грн., що більше в порівнянні з надходженнями за аналогічний період минулого року на Ошибка! Ошибка связи.1 829,7 тис.грн. або на 61,4 відсотків. План на січень - серпень 2017 року (3 357,8 тис.грн.) виконано на 143,3 відсотків.
Ріст надходжень, пов'язаний із збільшенням обсягу отриманих доходів юридичними та фізичними особами, які знаходяться на І-ІІІ групах платників єдиного податку.
По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників у яких частка сільськогосподарського товарного виробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження за січень - серпень 2017 року становлять 7 685,0 тис.грн., план на січень - серпень 2017 року (6 898,4 тис.грн.) виконано на 111,4 відсотків. В порівнянні з надходженнями за аналогічний період минулого року, надходження збільшилися на 1 173,9 тис.грн. або 18,0 відсотків.
Збільшення обсягу надходжень, пов'язаний з пiдвищенням в 1,8 рази ставки єдиного податку для IV групи платникiв (сiльгосппiдприємств).
Надходження по платі за державне мито, за січень - серпень 2017 року виконано на 58,7 відсотків. При плані 33,6 тис.грн., надійшло 19,8 тис.грн.. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року (32,4 тис.грн.), надходження зменшилися на 40,0 відсотки, в зв’язку із зменшенням кількості вчинених нотаріальних дій, пов’язаних з відчуженням майна та дій, пов’язаних з оформленням закордонних паспортів тощо.
Доходи загального фонду виконані в сумі 246 291,7 тис.грн., або на 107,3 відсотки, відносно планових показників (229 579,4 тис.грн.), в тому числі й за рахунок надходжень до районного бюджету офіційних трансфертів у сумі 166 108,9 тис. грн., зокрема:
- Базової дотації надійшло 369,1 тис.грн., або 100,0Ошибка! Ошибка связи. відсотків планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я надійшло 13 021,6 тис.грн., або 100,0 відсотків планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Іншої додаткової дотації надійшло 7 777,3Ошибка! Ошибка связи. тис.грн., або 97,0Ошибка! Ошибка связи. відсотків планових показників на січень - серпень 2017 року (8 020,4 тис.грн.);
- Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу відносно плану 34 472,7 тис.грн, надійшло 33 243,3 тис.грн., або 96,4 відсотків;
- Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот, відносно плану 42 735,5 тис.грн, надійшло 54 201,1 тис.грн., або 126,8 відсотків;
- Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, надійшло 431,3 тис.грн., або 100,0 відсотків планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань надійшло 195,4 тис.грн., або 100,0 відсотків планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 38 302,7 тис.грн., або 100,0 відсотків, відносно планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 17 160,9 тис.грн., або 100,0 відсотків, відносно планових показників на січень - серпень 2017 року;
- Іншої субвенції надходження складають 350,7 тис.грн., або 55,8 відсотків, відносно планових показників на січень – серпень 2017 року (628,0 тис.грн.);
- Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" відносно плану 1 185,7 тис.грн, надійшло 1 055,4 тис.грн., або 89,0 відсотків.

До спеціального фонду надійшло доходів в обсязі 2 836,1 тис.грн., до запланованих 3 790,5 тис.грн., що становить 74,8 відсотка, в тому числі за рахунок:
Екологічного податку, надходження якого за січень – серпень 2017 року становлять 90,5 тис.грн., або 191,5 відсотків відносно планових показників (47,2 тис.грн.).
Власних надходжень бюджетних установ, надходження якого за січень – серпень 2017 року становлять 2 712,0 тис.грн., що на 1 015,2 тис.грн. менше планових показників (3 727,2 тис.грн.), та складає 72,8 відсотка.
Видатки зведеного бюджету району за січень – серпень 2017 року освоєні в обсязі 243 314,220 тис.грн. або на 87,3 відсотків, відносно плану на вказаний період з урахуванням змін (278 657,823 тис.грн.) в тому числі:
За загальним фондом 234 264,266 тис.грн. або на 90,4 відсотків до планових показників (259 119,699 тис.грн.);
За спеціальним фондом 9 049,953 тис.грн. або на 46,3 відсотка до планових показників (19 538,124 тис.грн.).

По галузі державне управління план з урахуванням змін на січень – серпень 2017 року затверджено в обсязі 13 769,579 тис.грн. та спрямовано на організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, селищної та сільських рад. Виконання плану за видатками, за вказаний період, складає 87,9 відсотків. Касові видатки проведені на суму 12 108,791 тис.грн., в тому числі:
План за видатками загального фонду на січень – серпень 2017 року, з урахуванням внесених змін, затверджено в обсязі 13 681,750 тис.грн. Касові видатки за вказаний період складають 12 0567,370 тис.грн. або 88,1 відсотків до плану.
План за видатками спеціального фонду на січень – серпень 2017 року, з урахуванням внесених змін, затверджено в обсязі 87,822 тис.грн. Касові видатки за вказаний період складають 51,421 тис.грн. або 58,6 відсотків до плану.

На утримання установ освіти затверджений план з урахуванням змін на січень – серпень 2017 року за загальним фондом становить 79 787,400 тис.грн., за спеціальним фондом – 4 890,680 тис.грн.
Касові видатки за вказаний період, за загальним фондом проведені в обсязі 69 262,842 тис.грн. або виконані на 86,8 відсотків, що менше від плану на 10 524,559 тис.грн.. За спеціальним фондомпроведені в обсязі 1 737,125 тис.грн. або виконані на 35,5 відсотків, що менше від плану на 3 153,555 тис.грн..
За рахунок бюджету району утримуються 18 дошкільних закладів, 29 загальноосвітніх шкіл, 2 позашкільні заклади, методкабінет, централізована бухгалтерія та група господарського обслуговування.

На утримання установ охорони здоров’я затверджений план з урахуванням змін на січень – серпень 2017 року за загальним фондом становить 27 792,239 тис.грн., за спеціальним фондом – 1 244,710 тис.грн.
Касові видатки за вказаний період, за загальним фондом проведені в обсязі 24 506,074 тис.грн. або виконані на 88,2 відсотків, що менше від плану на 3 286,165 тис.грн.. За спеціальним фондомпроведені в обсязі 819,912 тис.грн. або виконані на 65,9 відсотків, що менше від плану на 424,798 тис.грн.

На соціальний захист та соціальне забезпечення затверджений план з урахуванням змін на січень – серпень 2017 року за загальним фондом становить 95 514,534 тис.грн., за спеціальним фондом – 432,997 тис.грн.
Касові видатки за вказаний період, за загальним та спеціальним фондом проведені в обсязі 93 663,099 тис.грн. та 197,555 тис.грн або виконані на 98,1 та 45,6 відсотків відповідно, в тому числі:

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам касові видатки за вказаний період проведені в обсязі 87 948,210 тис.грн. або виконані на 98,9 відсотків, що менше від плану на 973,672 тис.грн., а саме:

- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот відносно плану 54 201,117 тис.грн. профінансовано на 54 201,117 тис.грн. або 100 відсотків;
- на надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, профінансовано на 431,335 тис.грн. або 100 відсотків відносно планових показників на січень – липень 2017 року (431,335 тис.грн.);
- на надання пільг з оплати послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян відносно плану 88,380 тис.грн, профінансовано 72,460 тис.грн. або на 82,0 відсотків.
- на надання допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям відносно плану 33 876,810 тис.грн, профінансовано 32,954,144 тис.грн. або на 97,3 відсотків.
- на надання допомоги на догляд за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу відносно плану 324,240 тис.грн, профінансовано 289,155 тис.грн. або 89,2 відсотків;

За рахунок коштів районного, селищного та сільських бюджетів касові видатки за вказаний період проведені в обсязі 5 912,444 тис.грн. або виконані на 84,2 відсотків, що менше від плану на 1 113,205 тис.грн., а саме:

Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам в установах соціального обслуговування касові видатки проведені на суму 3 679,794 тис.грн. або на 89,1 відсотків до плану (4 127,644 тис.грн.)
Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення касові видатки проведені на суму 342,554 тис.грн. або на 96,9 відсотків до плану (353,637 тис.грн.)
На оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) касові видатки проведені на суму 665,518 тис.грн. або на 80,5 відсотків до плану (826,760 тис.грн.)
Надання соціальних гарантій інвалідам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги касові видатки проведені на суму 170,625 тис.грн. або на 97,9 відсотків до плану (174,360 тис.грн.)
Інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці проведені в обсязі 124,260 тис.грн. або на 80,1 відсотків до плану (155,060 тис.грн.)
Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість за січень – серпень 2017 року складає 99,4 відсотків до плану або 86,790 тис.грн.
Організація та проведення громадських робіт проведені в обсязі 21,704 тис.грн. або на 46,3 відсотка до плану (46 848 тис.грн.)
Інші видатки на соціальний захист населення проведені в обсязі 821,200 тис.грн. або на 66,5 відсотків до плану (1 254,000 тис.грн.)


По установах культури і мистецтва затверджений план на січень – серпень 2017 року за загальним фондом 7 086,198 тис.грн. виконано на 86,3 відсотків, за спеціальним фондом 550,107 тис.грн. – на 79,9 відсотків.
Касові видатки за загальним та спеціальним фондом проведені на суму 6 115,764 тис.грн. та 439,590 тис.грн. відповідно і спрямовані на заробітну плату з нарахуваннями та енергоносії.
За рахунок бюджету району утримуються: Філармонії, музичні колективи і ансамблі та інші мистецькі заклади та заходи; Бібліотеки; Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу; Школи естетичного виховання дітей; Інші культурно-освітні заклади та заходи.

На фізичну культуру і спорт затверджений план на січень – серпень 2017 року (1 652,425 тис.грн.) виконано на 82,1 відсотків. Касові видатки проведені на суму 135,658 тис.грн. і спрямовані:
- на утримання та навчально-тренувальну роботу комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл – 295,426 тис.грн.,
- утримання комунальних спортивних споруд – 846,090 тис.грн.,
- фінансова підтримка регіональних всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості для проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи – 30,575 тис.грн.,
- фінансова підтримка на утримання місцевих осередків (рад) всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості – 184,489 тис.грн.,

По житлово - комунальному господарству касові видатки за загальним фондом проведені на суму 3 774,685 тис.грн. або на 71,7 відсотків до плану (5 2161,563 тис.грн.), за спеціальним фондом проведені на суму 836,349 тис.грн. або на 26,8 відсотків до плану (3116,187 тис.грн.), в тому числі:
Капітальний ремонт житлового фонду – 24,376 тис.грн., або на 6,7 відсотків до плану (364,200 тис.грн.)
Забезпечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарства – 1 147,817 тис.грн., або на 42,2 відсотка до плану (2 723,014 тис.грн.),
Благоустрій міст, сіл, селищ – 2 894,549 тис.грн., або на 61 відсоток до плану (4 742,537 тис.грн.)
Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районні виробничі об`єднання та інші підприємства, установи та організації житлово-комунального господарства – 544,292 тис.грн., або на 99,9 відсотків до плану (545,0 тис.грн.)

На транспорт, дорожнє господарство, зв`язок, телекомунікації та інформатика касові видатки за загальним фондом проведені на суму 5 762,135 тис.грн. або на 69,6 відсотків до плану (8 276,496 тис.грн.), за спеціальним фондом проведені на суму 342,490 тис.грн. або на 24,6 відсотка до плану (1 392,799 тис.грн.), в тому числі: утримання та розвиток інфраструктури доріг.


Начальник фінансового управління
Магдалинівської райдержадміністрації Т.Л. Кацай
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор