www.magd-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 21 листопада 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Магдалинівський район >> Підсумки роботи зі зверненнями громадян
Інформація про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року в райдержадміністрації та її структурних підрозділах
Версія для друку Написати листа

Інформація
про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року
в райдержадміністрації та її структурних підрозділах

Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином, вирішення життєвих проблем, реалізації конституційних прав і свобод людини, сьогодні робота із зверненнями громадян набуває особливого значення.
Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених ними питань, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів людей є одним із пріоритетних завдань райдержадміністрації, обов’язком посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в районі.
Конституція України (ст.102), Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідні розпорядження голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації з даного питання є основою роботи із зверненнями громадян.


Протягом І півріччя 2017 року райдержадміністрацією вжито дієвих заходів, спрямованих на реалізацію вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.


Своєчасно підготовлені та направлені до облдержадміністрації статистичні звіти щодо стану роботи із зверненнями громадян за даний період.


Питання про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації та структурних підрозділах райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення було розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому 2017 року. За результатами засідання
головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 22 лютого 2017 року № Р-43/0/305-17 «Про роботу зі звернення громадян у 2016 році та підвищення її ефективності у 2017 році”.
Протягом І півріччя 2017 року організовано роботу щодо систематичного звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (за півріччя та за рік), селищного та сільських голів (за рік) голові райдержадміністрації про стан роботи із зверненнями громадян. Цим посилено роботу щодо притягнення до персональної відповідальності згідно із Законом України „Про звернення громадян” посадових осіб за неналежну організацію роботи із зверненнями громадян та неефективність вирішення порушених у них питань.


Забезпечено проведення засідань постійно діючої районної комісії з питань розгляду звернень громадян. Засідання комісії проводяться щомісячно відповідно до затвердженого графіку, рішення оформляються відповідними протоколами.


Забезпечено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів. Графіки проведення особистого прийому громадян затверджені розпорядженнями голови райдержадміністрації, оприлюднені в районній газеті „Наше життя” та на веб-сайті райдержадміністрації.
Звернення громадян аналізуються щотижня із застосуванням комп’ютерних технологій, систематизуються та доповідаються керівництву райдержадміністрації на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації.
Вся інформація з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом розміщена в доступному для вільного огляду місці на інформаційних стендах. Розміщені законодавчі та нормативно-правові акти стосовно звернень громадян, відповідні розпорядження голови райдержадміністрації, зразки заяв для письмових звернень тощо.


Протягом звітного періоду відділом діловодства і контролю райдержадміністрації забезпечено проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації. У ході проведених перевірок надавалася консультативно-роз’яснювальна допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства з відповідних питань. Довідки за підсумками перевірок доведено до відома керівників для вжиття дієвих заходів щодо поліпшення організації роботи із звернення громадян та усунення виявлених порушень.


Керівництвом райдержадміністрації поширюється практика проведення сходів та інформаційних зустрічей з територіальними громадами району.
Поширюється практика застосування ефективних форм щодо попередження звернень громадян. Цьому сприяє робота гарячої телефонної лінії голови райдержадміністрації. Також визначена електронна пошта райдержадміністрації для роботи з електронними зверненнями громадян.
З метою забезпечення належного рівня організації роботи із зверненнями громадян в районі відділом діловодства і контролю райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року здійснювався постійний моніторинг, проводився систематичний аналіз стану справ відповідного напряму роботи.


Згідно наданої інформації від
структурних підрозділів райдержадміністрації за І півріччя 2017 року забезпечено розгляд 178 звернень громадян, проти 203 за даний період 2016 року.
Із них: отримано
поштою173, на особистому прийомі5.

Громадянами було порушено
181 питання різного характеру:
соціальний захист – 95;
аграрна політика і земельні відносини – 55;
діяльності органів місцевого самоврядування – 12;
праці і заробітної плати – 4;
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 3;
комунальне господарство – 3;
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин - 2;
та інші – 7.


Кількість
повторних звернень - 10 , колективних – 4.

За результатами розгляду звернень громадян за І півріччя 2017 року встановлено, що:
116 - дано роз’яснення;
61 - вирішено позитивно;
1 - відмовлено в задоволенні.


За І півріччя 2017 року від мешканців району безпосередньо до райдержадміністрації та через органи державної влади України вищого рівня надійшло 344 звернень (проти 454 за І півріччя 2016 року), де
громадянами було порушено 357 питань різного характеру.


Із загальної кількості усіх звернень громадян
від органів державної влади вищого рівня (облдержадміністрація, гаряча лінія голови облдержадміністрації та державна установа «Урядовий контактний центр») надійшло 156 звернень, що на 171 звернень менше, ніж у І півріччі 2016 року.
Загалом у зверненнях було порушено 156 питань. Головними, залишаються питання:
комунальне господарство – 51;
соціальний захист – 31;
аграрна політика та земельні відносини – 23;
охорона здоров’я – 12;
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 6;
діяльність органів місцевого самоврядування – 6;
діяльність місцевих органів виконавчої влади – 4;
транспорт і зв'язок – 3;
екологія та природні ресурси – 3;
праця і заробітна плата – 2;
житлова політика – 2;
промислова політика – 1;
діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1;
економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 1;
сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 1;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1;
культура та культурна спадщина – 1;
інші – 7.
За результатами розгляду звернень громадян з вищих органів державної влади встановлено, що на 129 звернень надані письмові відповіді з необхідними роз’ясненнями та рекомендаціями, 22 - вирішено позитивно, 2 - переслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 3 – перебувають на виконанні.
Найчастіше зверталися мешканці району:
Магдалинівська селищна рада – 21, Пролетарська с/р – 17, Бузівська с/р – 12, Котівська с/р – 11, Приютська с/р – 10, Личківська с/р – 9, Новопетрівська с/р – 8, Поливанівська с/р – 7, Чернеччинська с/р – 7, Дмухайлівська – 6, Жданівська – 6, Заплавська – 5, Казначеївська с/р – 4, Шевченківська с/р – 4, Мар’ївська с/р – 3, Очеретуватська с/р – 3, Топчинська с/р – 3, Гупалівська с/р – 2, Оленівська с/р – 2, Олександрівська с/р – 1, Першотравенська с/р – 1, Почино-Софіївська с/р – 1 та інші АТО -13.
Громадянами піднімалися різноманітні питання. По кожному зверненні громадян були надані необхідні роз’яснення з порушених питань та надавалася необхідна допомога в межах компетенції райдержадміністрації.
В ході розгляду звернень громадян питання, які порушували громадяни вирішувалися та надавалися відповіді з необхідними рекомендаціями та роз’ясненнями відповідно до вимог чинного законодавства.


б
езпосередньо до райдержадміністрації від громадян надійшло 188 звернень, де громадянами були порушені 188 різноманітних питань.
Згідно із затвердженими графіками проведення особистих прийомів громадян посадовими особами Магдалинівської райдержадміністрації на 2017 рік у першому півріччі керівництвом райдержадміністрації було проведено 18 особистих прийомів громадян (в т.ч. 5 виїзних) із 120 запланованих, де було прийнято 27 звернень громадян та порушено ними 27 питань.
По можливості, роз’яснення надавалися одразу на прийомі або ж додатково вивчалися компетентними спеціалістами та надсилалися письмові відповіді заявникам. Хід виконання яких постійно перебувало на контролі в райдержадміністрації.


Всі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року перебували на контролі.


Відповідно до запровадженого з 01 січня 2009 року класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так:

за формою надходження:
поштою – 160, на особистому прийомі – 27, ч/з органи влади – 156, за допомогою телефонного зв’язку - 1;
за ознакою надходження:
первинні – 327, повторні – 14, неодноразові – 3;
за видами:
заяви (клопотання) – 305, скарги – 39;
за статтю авторів звернень:
чоловіча – 162, жіноча – 182;
за типом:
листи – 179, усні – 165;
за суб’єктом:
колективні – 7, анонімні – 6.

Кількість колективних звернень зменшилась у порівнянні з І півріччям 2016 року, їх всього 7 проти 10.
Повторних звернень отримано 14 проти 25 за даний період 2016 року.


Аналіз статистичних даних за І півріччя 2017 року
за соціальним станом заявників наведено у додатку 1.
Аналіз
за категоріями авторів звернень наведено у додатку 2.

Протягом І півріччя 2017 року для підтримки 126 громадянам за рахунок районного бюджету відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації було виділено 117 030 тис.грн. для надання одноразової матеріальної допомоги.


За підсумками роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2017 року визначено, що керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, голови сільських рад в цілому посилили увагу до розгляду заяв і скарг громадян та організації особистого прийому.
На належному рівні реагують на звернення громадян, забезпечують всебічний розгляд та об’єктивне вирішення порушених громадянами питань у встановлені законодавством терміни Пролетарська сільська рада, Котівська сільська рада, Личківська сільська рада, Жданівська сільська рада, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.
Так, прикладом позитивного вирішення питань є:
звернення жителя с.Степанівка гр.Забранного І.С. стосовно налагодження транспортного сполучення. В ході з’ясування обставин даного питання виявилося, що заїзд автобуса не було здійснено через несприятливі погодно-кліматичні умови. На даний час питання вирішено і заявник на роботу водіїв ТДВ «Новомосковське АТП», яке виконує вищезгаданий маршрут скарг не має.

з
вернення гр.Бараннікова Л.П. с.Пролетарське по питанню відключення послуги газопостачання. При перевірці домоволодінь з низьким використанням газу майстрами Магдалинівської дільниці було виявлено витік газу на крані дворового вводу.
Керуючись нормативними документами, працівниками дільниці були виконані роботи по усуненню витоку газу, які можливі тільки після відключення газопостачання.
Звернення гр.Шинкаренко К,В. жительки село Котовка, щодо відсутності послуги водопостачання виникла через заборгованість населення за послуги Магдалинівському РЕМ. За інформацією Котовського сільського голови «Дніпрообленерго» вимагає не тільки розрахунки за використану електроенергію поточного місяця, але й передоплату на 2 місяці наперед, тому сільська рада була вимушена відключити водопостачання з метою погашення населенням боргів за лютий місяць.
Після сплати заборгованості, водопостачання вулиці Калинова та інших вулиць було відновлено.


Завдяки запровадженій в райдержадміністрації системі дієвого контролю розгляд звернень громадян забезпечується без порушення термінів, встановлених законодавством.


Питання забезпечення безумовного виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.




Начальник відділу
діловодства і контролю
райдержадміністрації В.І.ЧОПЮК

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор