www.magd-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 24 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Магдалинівський район >> Підсумки роботи зі зверненнями громадян
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року в Магдалинівській райдержадміністрації
Версія для друку Написати листа

ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року в Магдалинівській райдержадміністрації

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 29 серпня 2013 року «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 15 лютого 2008 року № Р-54/0/3-08» в Магдалинівській райдержадміністрації проведено аналіз стану роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року.
Протягом 9 місяців 2017 року зареєстровано всього 536 звернень громадян.
Відповідно до запровадженого класифікатора звернень громадян, звернення, які надійшли за даний період 2017 року характеризуються таким чином:
за формою надходження: пошта – 220, ч/з органи влади – 278, особистий прийом – 37, за допомогою телефону – 1.
за типом: усне – 286, лист – 250;
за ознакою надходження: первинне – 511, повторне – 20, неодноразове - 5;
за суб’єктом: індивидіальне – 499, колективне – 16, анонімне – 21.

Аналізуючи 536 звернень громадян, слід зазначити, що з них:
278 звернень громадян надійшло з вищих органів державної влади України, а саме:
20 - звернень з облдержадміністрації, з них повторне – 1;
123 - звернень з Гарячої лінії голови облдержадміністрації, з них – 8 повторних;
135 - звернень громадян з державної установи «Урядовий контактний центр», з них – 11 повторних та – 2 неодноразових.

Громадянами були порушені 280 питань:
комунальне господарство – 94;
промисловості – 1;
транспорт і зв’язок – 3;
економіка – 1;
релігія – 1;
соціальний захист – 49;
охорона здоров’я – 22;
аграрна політика і земельні відносини – 42;
освіта, наукова, науко-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 15;
житлова політика – 6;
екологія та природні ресурси – 3;
праця і заробітна плата– 4;
культура та культурна спадщина, туризм - 2;
сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 8;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 2;
фінансова, податкова, митна політика– 1;
діяльність органів місцевого самоврядування – 8;
діяльність органів виконавчої влади – 6;
інші – 12.

За результатами розгляду звернень громадян з вищих органів державної влади встановлено, що – 33 звернень вирішено позитивно, на – 242 звернень надані письмові відповіді з необхідними роз’ясненнями та рекомендаціями, 3 - пересилається за належністю відповідно до ст.7 ЗУ "Про звернення громадян".

Від мешканців району безпосередньо надійшло – 258 звернень громадян (в т.ч. – 37 звернень на особистому та виїзному прийомах керівництвом райдержадміністрації) та за допомогою телефону – 1.
У зверненнях громадян було порушено заявниками 258 різноманітних питань, а саме:
комунальне господарство – 8;
транспорт і зв’язок – 7;
релігія – 1;
соціальний захист – 211;
аграрна політика і земельні відносини – 8;
освіта, наукова, науко-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 6;
екологія та природні ресурси – 5;
праця і заробітна плата– 2;
сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 3;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1;
діяльність органів місцевого самоврядування – 3;
інші – 3.

За результатами розгляду звернень громадян встановлено, що – 214 звернень вирішено позитивно, на – 44 звернень надані роз’яснення та рекомендації.

Протягом 9-ти місяців 2017 року до райдержадміністрації звертались громадяни наступних соціальних категорій:
- пенсіонер – 112;
- робітник – 8;
- селянин – 5;
- працівник бюджетної сфери – 8;
- військовослужбовець – 2;
- підприємець – 2;
- безробітний – 17;
- служитель релігії – 1;
- дитина війни – 1;
- інвалід ВВв – 20;
- інвалід війни – 11;
- учасник бойових дій – 40;
- учасники війни – 4;
- ветеран праці – 2;
- інвалід І-ІІІ групи – 24;
- дитина-інвалід – 1;
- одинока мати – 11;
- багатодітна сім’я – 8;
- особа, що потерпіла від ЧАЕС – 5;
- учасник ліквідації наслідків аварії ЧАЕС – 11;
- переселенці з АТО – 1;
- учасники АТО – 28.
- інші 84
При необхідності звернення розглядались комісійно та з виїздом на місце.
Всім громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки, приділяється особлива увага по вирішенню проблем, з якими вони зверталися.
Так, за 9 місяців 2017 року182 громадянам відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації з районного бюджету було виділено матеріальну допомогу в розмірі 161730 грн.
За даний період 2017 року проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян на яких розглядались питання, внесені до плану-графіка роботи даної комісії.
Щотижня голові райдержадміністрації надається аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян.
Щопонеділка на оперативній нараді у голови райдержадміністрації заслуховується питання про стан роботи зі зверненнями громадян за минулий тиждень та завдання на наступний.
У Магдалинівській райдержадміністрації забезпечено системну аналітичну роботу щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян (щомісяця, щокварталу, півріччя, рік) та у разі необхідності, поточні звітні матеріали за необхідний період. Питання, що порушуються у зверненнях громадян постійно аналізуються та узагальнюються, проводиться робота над аналізом повторних звернень, виявляються причини, що їх породжують.
Матеріали з питань роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються на веб-сайті Магдалинівського району та у районній газеті «Наше життя»: графіки особистих та особистих виїзних прийомів громадян, узагальнені відомості щодо роботи зі зверненнями громадян.
Аналіз роботи щодо розгляду звернень громадян свідчить про необхідність і надалі зосереджувати увагу керівників до забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації з цих питань.
Робота зі зверненнями громадян у Магдалинівській райдержадміністрації ведеться згідно з вимогами діючого законодавства.



Начальник відділу
діловодства і контролю
райдержадміністрації В.І.ЧОПЮК



звернення за 9 місяців 2017 року.docзвернення за 9 місяців 2017 року.doc
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор